Porady i ciekawostki

Wskazówki dotyczące skutecznej sprzedaży towarów dla YouTuberów

Konkurencja na YouTube jest szalona. Jeśli chcesz sprzedawać towary na swoim kanale YouTube, możesz się zastanawiać, czy możesz to zrobić z powodzeniem. Jeśli konsekwentnie tworzysz świetne treści i masz wielu subskrybentów, będzie to znacznie łatwiejsze niż próba sprzedaży nieznajomym. Wielu YouTuberów z powodzeniem zarabia na sprzedaży towarów swoim subskrybentom. Oto kilka wskazówek, które mogą pomóc ci odnieść sukces.

Najpierw skup się na strategii dotyczącej treści

Jeśli nie masz wystarczającej liczby subskrybentów na swoim kanale YouTube, Twoje szanse na zarabianie pieniędzy na towarach są niewielkie. Konsekwentne tworzenie wysokiej jakości filmów to jedyny sposób na zgromadzenie obserwujących i skłonienie ich do naciśnięcia przycisku subskrypcji.

Jeśli uda ci się zdobyć wystarczającą liczbę subskrybentów, którzy będą chcieli wspierać twój kanał, kupią oni zaprojektowane przez ciebie niestandardowe produkty i wystawią je na sprzedaż. Na przykład, będą cieszyć się noszeniem koszulek z Twoim logo, popularnym hasłem, którego używasz w swoich filmach lub projektem, który wyraża Twoje przesłanie. A najlepsze jest to, że tworzenie własnych niestandardowych towarów jest łatwiejsze niż myślisz. Możesz współpracować z usługą drukowania na żądanie, aby tworzyć najlepsze produkty dla YouTuberów, a także dostosowywać różne produkty, aby sprzedawać je pod własną marką, korzystając z własnych projektów. Nie musisz utrzymywać zapasów ani zajmować się wysyłką, ponieważ firma robi to za Ciebie.

Twórz produkty, które pokochają twoi subskrybenci

Bez względu na to, ilu masz subskrybentów, nie kupią oni twoich produktów, jeśli będą nudne. Ludzie subskrybują Twój kanał nie bez powodu - widzą w Tobie coś wyjątkowego i musi to być widoczne w Twoich produktach. Przykłady popularnych produktów, które można sprzedawać, obejmują:

  • T-shirty

  • Spodnie dresowe

  • Torby na ramię

  • Czapki z daszkiem

  • Plecaki

  • Etui na telefony

Twoi obserwatorzy powinni mieć do wyboru różne kolory i rozmiary w stylach, które prawdopodobnie będą chcieli nosić. Na przykład, jeśli Twój kanał przemawia do graczy, Twoje koszulki prawdopodobnie będą miały kolorowe, inspirowane grami wzory.

Bieżące wydarzenia lub święta są okazją do tworzenia nowych produktów. Możesz także wykorzystać je, jeśli osiągniesz kamień milowy na swoim kanale. Ekskluzywność jest świetną cechą motywującą i możesz stworzyć specjalny projekt i oferować go tylko przez ograniczony czas.

Korzystaj z różnych sposobów promowania swoich produktów

Istnieje wiele sposobów na promowanie swoich towarów, w tym noszenie ich w swoich filmach. Jeśli promujesz koszulkę, porozmawiaj o jej dopasowaniu i dotyku. Zwróć uwagę na szczegóły, które Ci się podobają, i swoje podekscytowanie projektem. Pij ze spersonalizowanego kubka i trzymaj go w górze, aby widzowie mogli zobaczyć szczegóły.

YouTube ma wiele funkcji, które pomagają promować towary. Dzięki funkcji półki na towary możesz prezentować do 12 przedmiotów jednocześnie pod swoimi filmami. Obowiązują pewne ograniczenia, więc sprawdź, czy możesz korzystać z tej funkcji.

W YouTube Studio możesz tworzyć karty ekranowe dla swoich filmów, aby ogłaszać premiery produktów lub tworzyć ankiety, w których widzowie mogą głosować na towary, które chcieliby zobaczyć w następnej kolejności.

Zaangażuj swoją społeczność

Twoja społeczność online będzie chciała być zaangażowana. Poproś ich o opinie na temat zakupów towarów i zachęć do głosowania na opcje produktów.

Zachęć ich do oznaczania Cię w postach, w których noszą Twoje produkty i używają Twojego hashtagu. Możesz udostępniać ich posty na swoich kontach w mediach społecznościowych. Posty generowane przez użytkowników to świetny sposób na promowanie produktów bez nachalnej sprzedaży.

Retweetowanie tweetów osób, które kupiły towar, oferuje dowód społeczny i pomaga budować zaufanie. Sugerowanie, że "wszyscy kupują" pomoże zachęcić do sprzedaży.

Zawsze powinieneś dziękować swoim obserwatorom, kiedy tylko możesz, za pomocą shout-outów lub prezentów. To oni są powodem, dla którego masz szansę zarabiać na towarach, więc musisz okazać im swoją wdzięczność.

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że powyższe wskazówki pomogą zmotywować Cię do sprzedaży niestandardowych produktów w YouTube. Jest to po prostu rozszerzenie kreatywności, którą już włożyłeś we wszystkie swoje treści. Zapewnia subskrybentom sposób na okazanie wsparcia. Mogą doświadczyć Twojej kreatywności w codziennym życiu, kupując Twoje towary.